woensdag 22 juni 2016

Een blik achter de schermen bij Fem en Griet.

...en een klein blikje voor het scherm.
Ken je Koezie? Nee?! Dan moet je even een kijkje gaan nemen bij Hannah (klik).
Hannah had het één en ander voor mij gemaakt en stuurde een heel fijn pakketje mét Koezieveren.
Ik houd van veren en die van Koezie zijn echt speciaal!
Daarom hangen ze aan de lamp boven de keukentafel, die vanavond voor het laatst dienst doet in die hoedanigheid. Daarna wordt het de Tafel van Fem en Griet.
Zie je die mooie schoolplaat? Die kocht ik bij Arnika (klik).
Daarnaast zie je een stukje van mijn 'moodboard'.
Dit is allemaal 'achter de schermen'. Wat het Heilige der Heiligen was, zeg maar.
Vanaf morgen is het gewoon de werkkamer van Fem en Griet.
Dit is vóór de schermen. 
Achter de stam van deze boom speelt een andere boom verstoppertje.
Dat is een walnoot die, in tegenstelling tot bijna alle andere bomen in de tuin, niet door onze kinderen is geplant, maar door een muis.
Binnenkort verhuist hij naar Aukje (klik). Daar krijgt hij een vorstelijke plek.

Zie je het kristalletje hangen?
Daaronder schuilt nog een geheim.
Maar dat kan pas na vanavond worden onthuld :)




2 opmerkingen:

  1. Heerlijk meekijken "kleindochter van Fem & Griet"! En ik verheug me op de komst van de Walnoot :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, nou, die walnoot krijgt bij Aukje en Andre inderdaad een mooie plek!

    jouw heilige-der-heilige is ook een fijne plek. Leuk om dat nu eens op de foto te zien. Nog leuker om te zien wat er allemaal uit gaat rollen..
    dikke kus Greetje dus

    BeantwoordenVerwijderen